I anledning af 170 års-jubilæet for de første Sankt Joseph Søstres ankomst til Danmark, vil vi gerne udtrykke vores taknemlighed for jeres deltagelse i festlighederne den 11. maj. Det blev på alle måder en dag i glædens tegn. Under middagsbønnen kunne vi tydeligt fornemme, hvad de søstre vi står på skuldrene af, har betydet for det danske samfund og hvad vi stadig betyder. Tak fordi I så talrigt var med til at gøre denne dag festlig og betydningsfuld. En stor glæde for os var også, at hele vores Generalledelse deltog i festlighederne.
Tak for jeres mange gaver og gode ord. Ikke mindst en hjertelig tak på vegne af vores søstre i Indien for jeres store støtte til de to skoler, der ligger afsides i Rengarhi og Antervelia i det nordvestlige Indien.
Sankt Joseph Søstrene








